nutizie

XINRUIFENG hè vicinu à brillà in a Fiera di Canton

Durante u 15-30 d'aprile di u 2023, a cumpagnia di XINRUIFENG Fasteners assisterà à a Fiera di Importazione è Esporta in Cina.

pic1
pic2

Duranti u periodu di mostra di 15 ghjorni, a nostra cumpagnia dimustrà cumplettamente i diversi vantaghji di i nostri prudutti per attruverà novi clienti, è i vechji clienti chì avemu cooperatu andaranu ancu in Cina per cumunicà cù i nostri venditori è avè una cumunicazione amichevule, prumove a nostra prudutti à i novi clienti.

pic3

Cù l'aumentu cuntinuu di i clienti, u voluminu di spedizione hè ancu aumentatu significativamente.A nostra cumpagnia aderisce à l'attitudine di esse rispunsevuli di i clienti.In u 2023, a nostra fabbrica hà compru un gran numaru d'equipaggiu di pruduzzione, chì garantisce largamente u nostru impegnu à i clienti a data di consegna.

pic4

In questa mostra, vulemu dimustrà i nostri campioni di prudutti d'alta qualità, a nostra attitudine rigurosa versu l'ordine di produttu è a nostra dedicazione à serve i clienti.Lasciate chì i clienti sentenu da a realtà perchè avemu creatu un annu di guadagni 2022 in solu quattru mesi.Lasciate à i clienti veramente sperimentà u livellu di a nostra cumpagnia, sentenu à l'aise nantu à i prudutti è servizii.

pic5

I prudutti principali di XINRUIFENG Fastener sò viti di punta è viti di punta.

A vite a punta tagliente include viti per cartongesso, viti per pannelli di truciolare, viti autofilettanti, tipi di testa csk, testa esagonale, testa di traliccio, testa di pan, e viti a punta di telaio.

A viti di punta di perforazione include viti per pareti in secca, viti autoperforanti a testa csk, viti autoperforanti a testa esagonale, testa esagonale con viti autoperforanti con EPDM;PVC;o rondella di gomma, viti autoperforanti a testa di traliccio, viti autoperforanti a testa cilindrica e viti autoperforanti per telaio.

Qualità eccellente, prezzu competitivu è consegna puntuale sò i trè pilastri di u nostru successu.È Vulemu stabilisce una cullaburazione à longu andà è ghjunghje à un win-win cù tutti i nostri clienti.

Tuttu u staffu di Tianjin XINRUIFENG Fasteners augura à tutti un felice ghjornu di u travagliu è spera chì avete riccu in u futuru.


Postu tempu: Apr-11-2023