nutizie

Tianjin Xinruifeng Technology Co., Ltd.- International Fastener Show China 2020

Tianjin Xinruifeng Technology Co., Ltd. hà participatu à l'International Fastener Show China (situatu in u Salone di l'Exhibition di Shanghai World Expo) da u 3 à u 5 di nuvembre di u 2020 è u nostru numeru di stand era H2-603.i dirigenti anziani di a nostra cumpagnia eranu prisenti in u spettaculu.

I nostri più venduti includenu viti per muro a secco a testa grossa è fine, viti per truciolare, viti autoperforanti a testa di telaio (viti autoperforanti a testa di filister), viti autofilettanti a testa di telaio (vite autofilettante a testa di fillister), viti autoperforanti a testa di wafer, wafer. Viti autofilettanti a testa, viti a punta a traliccio, viti autoperforanti a testa cilindrica, viti autoperforanti svasate ecc. È avemu principalmente esportatu in Russia, India, Tailanda, Cile, Canada è altri paesi.e regioni, trà quali Xinruifeng hà vintu una bona reputazione.

WechatIMG1092
WechatIMG1093

Durante a mostra di trè ghjorni, i clienti di casa è di l'esteru anu visitatu u nostru stand.A causa di l'eccellente qualità di u produttu è a nostra sperienza abbundante, alcuni mostranu i so interessi per travaglià cun noi in u futuru, è certi ordini sò stati firmati in situ.

Dopu à a mostra, avemu righjuntu più accordu cù i clienti mandendu campioni, invitendu à visità a fabbrica, a bocca di bocca da altri è più.Continueremu à avanzà in a strada di u cuntrollu di qualità, l'espansione di a capacità di produzzione è a consegna puntuale per risponde à i bisogni di a basa di clienti in espansione.

A nova fabbrica hè stata custruita in u 2021, è sò stati aghjunti più di 200 set di equipaggiamenti, cumprese macchine di formatura di testa, macchine di forma di punti, macchine di rulli di filu è una linea di produzzione di trattamentu termicu.L'equipaggiu funziona bè è a capacità di produzzione hè assai migliurata, chì pò assicurà efficacemente a consegna puntuale di ordini.

Sempre aderendu à l'innuvazione tecnica è u rinnuvamentu di l'equipaggiu, migliurendu continuamente u prucessu di produzzione è sforzendu à migliurà a qualità di u produttu è a capacità di produzzione, Xinruifeng si move in modu stabile in i mercati internaziunali.


Tempu di Post: 18-May-2022