nutizie

Previsione di Prezzi di l'Acciaio 2022: Mercatu di Pressioni di Perspettiva di Demanda Debule

U 22 di ghjugnu di u 2022, i futuri di rebar d'acciaio sò cullati sottu à a marca di 4 500 CNY per tonnellata, un livellu micca vistu da dicembre scorsu è avà calatu di circa 15% da u so piccu di principiu di maghju in mezzu di una dumanda persistente di debule cumminata cù l'inventari in crescita.Preoccupazioni persistenti chì un rallentamentu ecunomicu glubale attivatu da un strettu aggressivu da i principali banche cintrali è i focu persistenti di coronavirus in Cina anu sbulicatu a dumanda di fabricazione.Aghjunghjendu à a prospettiva ribassista, e fabbriche anu ricustruitu i magazzini dopu à disrupzioni ligati à a guerra in Ucraina.Da u latu, tali inventarii vastu duveranu furzà i grandi attori di l'acciaio à frenà a produzzione, chì, à u turnu, deve sustene i prezzi à mediu termini.

Previsione di u prezzu di l'acciaio 2022-1
Previsioni di u prezzu di l'acciaio 2022-3

A dumanda di l'acciaio in Cina, i prezzi puderanu rimbalza quandu finisce u bloccu di Covid

U costu di a materia prima (minerale di ferru è carbone) hè previstu di mantene altu in 2022 per via di e tensioni geopolitiche è e misure mandate da u statu per riduce l'emissioni di carbonu.Fitch Ratings hà ancu previstu chì i prezzi di l'acciaio restanu abbastanza altu questu annu.

A WSA prevede chì a dumanda di l'acciaio in Cina resterà piatta in 2022 è potenzialmente aumenterà in 2023 postu chì u guvernu cinese prova di spinta l'investimentu infrastrutturale è stabilizà u mercatu immubiliare.

A dumanda globale di l'acciaio cresce in 2022 è 2023

Malgradu l'incertezza causata da a guerra in Ucraina è u bloccu in Cina, a WSA prevede chì a dumanda globale di l'acciaio aumenterà in 2022 è 2023.

In u 2023, a dumanda di l'acciaio era prevista per cresce di 2,2% à 1,88 miliardi di tunnellate.Tuttavia, WSA hà avvistatu chì e proiezioni sò sottumessi à alta incertezza.

WSA hà ancu previstu chì a guerra in Ucraina finisce in u 2022, ma e sanzioni à a Russia fermanu largamente.E sanzioni imposte à a Russia anu riduciutu a dispunibilità di l'azzaru in Europa.Sicondu i dati WSA, a Russia hà pruduciutu 75,6 milioni di tunnellate d'azzaru crudu in 2021, chì rapprisentanu u 3,9% di l'offerta glubale.

Previsione di u prezzu di l'acciaio

Prima di a crisa Russia-Ucraina, l'analista finanziariu Fitch Ratings s'aspittava chì u prezzu mediu di l'acciaio HRC cade à $ 750 per tonnellata in 2022 è $ 535 / tonnellata da 2023 à 2025 in a so previsione publicata à a fine di l'annu passatu.

A causa di l'incertezza elevata è a volatilità in u mercatu, assai analisti si sò astinuti di dà proiezioni di prezzu di l'acciaio à longu andà à 2030.


Tempu di post: 28-jun-2022