nutizie

Dapoi L'attaccu Nails

Viti autofilettanti
A vite auto-tapping hè un tipu di fastener filettatu, chì perfora u filu femminile in u foru pre-perforatu di materiali metallici o non metallici.

Introduzione di u produttu
Perchè hè autoformante o pò toccu u filu chì currisponde à ellu, hà una alta capacità anti-loosening è pò esse assemblatu è disassemblatu.Materiali unghie self-tapping pò esse divisu in azzaru di carbone è azzaru inossidabile, frà i quali azzaru di carbone hè principarmenti 1022 azzaru di carbone mediu, chì hè di solitu usatu in porte, finestri è fogli di ferru.A so testa hè una superficia di cuscinettu formata da una parte chì una estremità hè fatta in una forma allargata.
Per a furmazione di filu è u tagliu di filu, a testa svasata piatta, a testa svasata ovale, a testa Pan, a testa esagonale è a rondella esagonale sò i più impurtanti, chì cuntenenu quasi u 90% di tutti i viti autoforanti.L'altri cinque tippi sò Flat Undercut, Flat Trim, Oval Undercut, Oval Trim è Fillister, chì sò relativamente menu cumuni.

Sviluppu
À quellu tempu, era principarmenti utilizatu per a cunghjunzione di fogli di ferru nantu à i dutti di sistemi di climatizazione, per quessa era ancu chjamatu viti di fogli di ferru.Dopu à più di 80 anni di sviluppu, si pò esse divisu in quattru piriodi-formazione di filu, taglio di filu, rolling filu è auto-perforazione.
A vite auto-tapping di filettatura hè sviluppata direttamente da a vite di stagno, è per i viti di forma di filu, un pirtusu deve esse perforatu in anticipu, dopu a vite hè avvitata in u pirtusu.
A vite di taglio di filu auto-tappante taglia una o più tacche à l'estremità di a cuda di u filu, in modu chì quandu a vite hè avvitata in u foru pre-perforatu, a cuda è u dente di a vite pò esse usata per tagliate a femina currispondente. thread in una manera simile à tapping.Pò esse usatu in platti grossi, materiali duri o fragili chì ùn sò micca faciuli di modellar.
I viti autofilettanti filettati anu filamenti è estremità di coda apposta cuncepiti, in modu chì i viti ponu esse rotulati in filamenti femminili da elli stessi sottu pressione intermittente.À u listessu tempu, u materiale attornu à u pirtusu pò più facilmente riempie u spaziu di u filu è u fondu di u dente di i viti self-tapping.Perchè a so forza di attritu hè più chjuca di quella di viti auto-tapping threaded, pò esse usata in materiali più grossi, u torque necessariu per a rotazione hè megliu cuntrullatu, è a forza dopu a cumminazione hè più altu.A definizione standard di l'ingegneria di a vite autofilettante di filettatura hè più alta è più chjara di quella di furmà o taglià una vite autofilettante in u trattamentu termicu di materiale, chì face a vite autofilettante di filettatura un veru fastener "strutturale".
A vite auto-perforante ùn hà micca bisognu di pre-perforazione, chì pò salvà u costu è integrà a perforazione, tapping and screwing.A durezza di a superficia è a durezza di u core di a vite di coda di perforazione sò un pocu più altu ch'è quelle di a vite auto-tappante generale, perchè a vite di coda di perforazione hà una operazione di perforazione supplementu, è a vite di coda di perforazione hà sempre bisognu di una prova di penetrazione per pruvà chì A vite pò perforà è toccu u filu in u tempu specificatu.

Classificazione
Testa tonda: Hè u tipu di testa più cumunimenti utilizatu in u passatu.
Testa piatta: un novu disignu chì pò rimpiazzà a testa tonda è a testa di fungo.A testa hà un grande diametru, è a periferia di a testa hè cunnessa cù un bordu d'altu prufilu, chì face un rolu di mutore in u torque d'alta forza.
Testa esagonale: Questu hè un tipu standard in quale u torque hè appiicatu à a testa esagonale.Hè carattarizatu da trimming corners sharp to close to the range tolleranza.Hè adattatu per parechji mudelli standard è varii diametri di filu.
Tipi di unità: slotted, Philips è pozi.
Norme: Standard Naziunale (GB), Standard Germanu (DIN), Standard Americanu (ANSI) è Standard Britannicu (BS)

Statu quo
Attualmente, ci sò dui tipi di viti auto-tapping cumunimenti usati in Cina: testa svasata è testa di pan.U so trattamentu di finitura hè di solitu zincu turchinu, è sò spenti durante a pruduzzione, chì hè ciò chì di solitu chjamemu trattamentu termale, per rinfurzà a durezza.U costu dopu u trattamentu termale hè naturalmente più altu ch'è quellu senza trattamentu termale, ma a so durezza ùn hè micca cusì alta cum'è quella dopu u trattamentu termale, per quessa, depende di quale prudutti utilizanu l'utilizatori.

Applicazione
I viti di serratura auto-tapping sò ancu utilizati per a cunnessione trà i platti di metalli sottili.U so filu hè un filu cumunu cù una sezione trasversale triangular d'arcu, è a superficia di u filu hà ancu una durezza alta.Per quessa, quandu si cunnetta, u vitu pò ancu tuccà u filu internu in u pirtusu di fondu di u filu di u pezzu cunnessu, furmendu cusì a cunnessione.Stu tipu di vite hè carattarizatu da un bassu torque di avvitamentu è un altu rendiment di serratura.Havi un rendimentu di travagliu megliu cà i viti auto-tapping ordinali è pò esse usatu invece di viti di macchina.
I viti auto-tapping for wallboard sò usati per a cunnessione trà u wallboard di gypsum è a chiglia metallica.U so filu hè un filu doppiu, è a superficia di u filu hà una durezza alta (≥HRC53), chì pò esse rapidamente avvitata in a quilla senza fà buchi prefabbricati, formandu cusì una cunnessione.
A diffarenza trà viti auto-perforazione è viti self-tapping hè chì i viti elf-tapping anu da passà per dui prucessi: drilling è tapping.Per i viti autoforanti, i dui prucessi di perforazione è tapping sò cumminati.Aduprà u drill bit davanti à a vite per drill prima, è dopu usa u viti per toccu, risparmiendu tempu è migliurà l'efficienza.
I viti autofilettanti di testa di pan è esagonale sò adattati per situazioni induve a testa hè permessa di esse esposta.I viti autofilettanti a testa esagonale ponu utilizà un torque più grande cà i viti autofilettanti a testa di pan.I viti autofilettanti svasati sò adattati per l'occasioni induve a testa ùn hè micca permessa di esse esposta.

Definizione
In generale, significa chì u filu hè self-tapping, perchè ùn deve micca esse usatu cù noci.Ci sò parechji tippi di viti, cumprese a testa esagonale esterna, a testa di pan, a testa svasata è a testa esagonale interna.È a cuda hè generalmente puntata.

Funzione
I viti auto-tapping sò usati per metalli non metallichi o morbidi, senza fori pre-perforati è tapping;I viti auto-tapping sò puntati, in modu di "self-tap".I viti auto-tapping ponu perforà i filamenti currispundenti nantu à u materiale per esse fissatu da i so fili, in modu chì ponu currispondenu strettamente cù l'altri.


Tempu di Post: 13-May-2022