nutizie

NEW PRODUCT LAUNCHED - SCREW DYRWALL SELF-DRILLING WITH WINGS

DYRWALL

Ricertamenti, avemu lanciatu un novu tipu di viti drywall self-drilling cù ali, chì sò principarmenti usatu in a custruzzione di villa high-end è sò assai pupulari in South Korea.

Include una testa di vite è una vigna, è hè carattarizatu da chì a vigna hè divisa in dui sezzioni, a prima seccione hè vicinu à u latu di a testa di viti, chì hè una zona filettata, è a viti hè furnita cù filamenti. ;Ci sò dui groove di tagliu nantu à l'estremità di travagliu di u vitu, è un paru d'arechje di clamping sò stallati nantu à l'area senza filettatura di a vite sopra à i groove di taglio.

U mudellu di utilità hà e caratteristiche di a rimozione di chip rapida è liscia, mantene a capacità di taglio è a nitidezza di a parte di punta, una forte penetrazione, una veloce di attaccu veloce, una bona capacità di serratura, una bona strettezza di a vite, è impedisce in modu efficau a vite di alluntanassi è di retrocede.

U puntu di foratura unicu, a testa di rib svasata, è cù u disignu di l'ale dà i seguenti vantaghji:

  • Nisuna pre-perforazione o foru pilotu necessariu.
  • L'ale creanu un pirtusu in u legnu per impediscenu di chjappà, poi si sguassate in u metallu per attache in un muvimentu lisu.
  • La testa svasata a nervatura s'incrusta durante la perforazione per creare una finitura professionale a filo.

 DYRWAL

Caratteristiche principali:

  • Una vite di clip di l'orechja, chì comprende una testa di vite (1) è una barra di vite (2), carattarizata da chì a barra di vite (2) hè divisa in duie sezioni, è a prima sezione hè vicinu à un latu di a testa di vite (1). ), hè una zona filettata, è un filu (3) hè dispostu nantu à a vite (2).
  • A seconda rùbbrica hè vicinu à u latu di l'estremità di u vitu (2), chì hè una zona senza filu, è dui fili sò disposti nantu à l'estremità di u vitu (2).
  • A scanalatura di taglio (4) hè furnita cù un paru d'arechje di clamping (6) in l'area senza filettatura di l'asta di vite (2) sopra a scanalatura di taglio (4), a testa di vite (1) hè una testa piatta, una testa tonda. o una testa sfondata, è a testa di viti (1) hè furnita cù una protrusione (5) nantu à a superficia inferjuri.

Tempu di post: Jul-04-2022