nutizie

Nails vs Screws: Cumu sapè quale hè megliu per u vostru prughjettu

18

Chiodi vs viti tramindui sò una forma di ticnoluggìa antica-fastening legnu chì sempre u travagliu fattu oghje.Ma cumu sapete quale aduprà per ogni prughjettu?

E unghie è viti sò eccellenti fasteners di legnu quandu sò dimensionati currettamente è installati bè.È in parechji casi, pudete aduprà un chiovu o un vitu per una cunnessione forte è durabile.A scelta ghjusta spessu scende à u strumentu usatu pi caccià in u fastener, e dimensioni dii pezzi di legnu sò appiccicati inseme, è s'è vo site di custruisce una casa o di custruisce un prughjettu di u legnu.

À un tempu, i chiodi eranu preferiti à i viti perchè era assai più faciule è più veloce di martellare in chiodi chè di utilizà uncacciavite manualeocacciavite a cricchetto a spiraleper guidà in viti intagliati.

L'avventu di a vite Phillips-head in l'anni 1930 hà cambiatu tuttu è hà iniziatu u muvimentu lento da martellare unghie à viti.I viti Phillips eranu veloci è faciuli di guidà, in uppusizione à i viti slotted, chì eranu - è sò - scrupolosamente lenti è difficili da installà.Cume i cacciaviti elettrichi è pneumatici sò diventati più cumuni, upupularità di viticresce in modu esponenziale.

Ma u veru saltu quantum per i viti di guida di forza hà coincisu cù l'intruduzione di u trapanu / driver senza filu, l'uttellu di putenza portatile più populari mai inventatu.Prestu ghjunse l'intruduzioni sussegwente didriver d'impattu senza filue chiavi a percussione permettenu di guidà a putenza ancu i viti più longu è spessi.

Tantu per unghie nò?Bè, micca abbastanza.

Nails hè diventatu torna u fastener di scelta per parechji travaglii chjuchi è grandi una volta chì a ghjente hà scupertu a rapidità è a facilità d'utilizazione.compressori d'ariae chiodatrici pneumatiche.Più recentemente, i chiodatori senza fili alimentati da a batteria abbinanu trapani / drivers senza fili cù a cunvenzione di esse liberati da un compressore.

Cumu sceglie u dirittu

Quandu si decide trà unghie è viti, tenite in mente chì e unghie sò menu fragili, perchè furnisce una forza di cisura più grande.Puderanu chjappà sottu pressione, ma raramente snap.

I viti, invece, ùn pò micca esse cum'è perdonu, ma i so fusti filettati si mantenenu megliu in legnu è tiranu tavulini assai più stretti è anu una forza di tensione più grande.I viti facenu ancu un megliu travagliu di mantene strette durante l'espansione è a cuntrazione naturali di u legnu.

Unghie

In parechji casi, unghie pò esse più forte è menu caru - un bonus per qualsiasi custruttore di casa.

In generale, i unghie sò populari per i travaglii di carpinteria generale, cum'è:

  • Inquadramentu di pareti è tetti
  • Assicurà a guaina di plywood
  • Metà pavimenti in legnu
  • Installazione di rivestimenti è tetti

Viti

Comu diciatu prima, i unghie è i viti sò fasteners eccellenti è pudete spessu aduprà in modu intercambiable, secondu u travagliu in manu.

I viti sò preferiti per i travaglii cum'è:

  • Mur à sec suspendu
  • Attaccà tavulini di ledger
  • Installazionearmarii
  • Fissazione di u tagliu di legnu
  • Fabricazione di armadi, ghjoculi in legnu, librerie, è altri prughjetti di travagliu di legnu
  • Per ogni cunnessione di legnu à legnu chì pudete avè bisognu à piglià

U fondu hè chì a scelta di u megliu fastener - chiodu o vite - vene à selezziunà u fastener di taglia ghjusta è dopu aduprà l'uttellu più adattatu per guidà in u legnu.È dopu avè acquistatu una certa sperienza pratica per prucessu è errore, a scelta ghjusta diventerà cristallina.


Tempu di Postu: Aug-20-2022