nutizie

Viti di chipboard

Viti di chipboard
I viti di chipboard sò un tipu di pruduttu trattatu cù calore, chì hè adattatu per a stallazione di arnesi elettrici.Hè principarmenti utilizatu per a cunnessione è u fastening trà i platti di legnu è trà i platti di lignu è i platti d'acciaio sottili.

Definizione di u produttu
In una larga misura, pò rimpiazzà l'usu di viti di legnu ordinariu (i viti di lignu ùn sò micca trattati termicamente).À u listessu tempu, attualmente, i viti di legnu sò tutti pruduciuti da a tecnulugia di step shank, chì ùn solu salva i materiali, ma ancu rende u filu più affilatu.

Applicazione
In tutta l'industria di fastener, stu pruduttu hè impurtante cum'è i viti di drywall è hà un grande volume di vendita.Hè largamente utilizatu in a fabricazione di mobili è altre industrii, ma u so usu in u mercatu DIY hè sempre limitatu.Attualmente, i cunsumatori domestici di solitu cumprà sti viti in supermercati materiali di custruzzione, è hè principarmenti utilizatu per installà rails di guida, cerniere (cum'è 3,5 * 16, etc.), è rimpiazzà viti di legnu per installà mobili, armarii, etc. U nostru chipboard. viti sò principarmenti ottimizzati da u disignu di filu per perseguite una velocità di perforazione più alta, è risolve u prublema di cracking faciule quandu s'utilice in legnu duru.

Introduzione di u produttu
Drive: PHILLIPS, POZI, SQUARE, TORX.
Filu: Filu unicu, Filu doppiu.
Ribs: 4 costelli o 6 costelli.


Tempu di post: May-12-2022