nutizie

L'azzioni di u portu di u minerale di ferru di a Cina finiscinu à l'aumentu di 8 settimane

ABSTRACT

L'accumulazione di ottu settimane in l'inventarii di minerale di ferru impurtatu in 45 porti principali chinesi hè finalmente finita da u 19 à u 25 d'aostu, cù u voluminu sminuzzatu da 722,100 tunnellate o 0,5% à settimana à 138,2 milioni di tunnellate, secondu l'indagine.Dietro l'inversione in i stock di u portu di u minerale di ferru era a più alta tarifa di scaricamentu di ogni ghjornu.

55

Duranti l'ultimu periodu di indagine, u tassu di scaricamentu di ogni ghjornu da questi 45 porti hà sappiutu 2.8 milioni di tunnellate / ghjornu in media, toccu un altu di un mese dopu a quarta settimana consecutiva di crescita, ancu s'ellu era ancu 4.5% più bassu di u listessu periodu di l'annu passatu. .

U tassu di scaricamentu più altu riflette a ripresa recente di a pruduzzione di l'acciaieri cinesi, postu chì anu bisognu di caccià più minerale di ferru da i porti per alimentà i so alti furnace à rampa quandu i so stock di minerali in pianta restanu bassi.

Trà u totale, i stock di minerale di ferru australianu in 45 porti sò calati da 892,900 tunnellate o 1,4% à settimana à 64,3 milioni di tunnellate dopu à l'aumentu in a settimana precedente, mentre chì quelli di u Brasile si sò recuperati à 46,3 milioni di tunnellate, in più di 288,600 tunnellate da u voluminu di a settimana passata.

Per produttu, i lumps anu cullatu per a quarta settimana da un altru 2,3% à settimana à 20,1 milioni di tunnellate per ghjunghje à un novu altu da l'11 di ferraghju, è i pellets sò ancu cresciuti da 59,100 tunnellate à settimana à 6,1 milioni di tunnellate, mentre chì i cuncentrati si diluiscenu à 8,9 milioni di tunnellate. , calata da 3,3% à settimana.

Ricertamenti, u cummerciu portu di lumps hè statu mediocre, postu chì certi pruduttori di l'acciaio anu riduciutu u cunsumu di lump per abbassà i costi di produzzione quandu i so marghjini eranu stati stritti da i prezzi più alti di l'acquistu di coke, secondu un analista basatu in Shanghai.L'alimentazione di lump più altu in l'alti furnace cunsumerà più coke di l'alimenti di minerale di ferru sinterizatu è pellet.

Per d 'altra banda, u tunnellu detenutu da i cummircianti chinesi hè cresciutu per l'ottava settimana da 273 300 tunnellate à 83,3 milioni di tunnellate à u 25 d'Aostu, o chì rapprisentanu u 60,3% di l'azzioni portuali totali, 0,5 punti percentuali à settimana per chjappà u più altu dapoi. avemu principiatu l'indagine u 25 dicembre 2015.


Tempu di Postu: Aug-26-2022