nutizie

A prima delegazione cummerciale australiana in trè anni per visità a Cina

Una delegazione cummerciale di 15 dirigenti di a cumpagnia australiana è ufficiali di u guvernu lucale farà una visita di bona vuluntà à u centru industriale è cummerciale di Tianjin sta settimana, u rapportu hà dettu, in quale serà a prima delegazione cummerciale australiana in Cina continentale in trè anni.Pone una bona fundazione per a cooperazione internaziunale sino-australiana di questu annu.

Trè anni per visità a Cina (4) Trè anni per visità a Cina (2)

Da a perspettiva di l'esportazione di fastener, i principali paesi / regioni d'esportazione di a Cina sò Russia, India, Mediu Oriente è altri lochi.I paesi in l'emisferu miridiunali anu ricevutu assai menu attenzione.L'Australia hà una vasta area di terra, una grande populazione, è u livellu ecunomicu di i paesi sviluppati, chì ci attraenu à scopra stu mercatu di fastener cun grande putenziale in tuttu u tempu.

Trè anni per visità a Cina (3)

Attualmente, u prezzu di fasteners in Australia hè altu, chì hè assai prufittuosa per i nostri pruduttori.Inoltre, u clima in l'Australia hè umitu, cusì i requisiti per i viti sò più altu, è i unghie cù una forte capacità anti-corrosione sò necessarii.Stu tipu di unghie high-performance hà esigenze di alta qualità è grande margini di prufittu, chì hè in linea cù a direzzione di vendita di a nostra cumpagnia.

Trè anni per visità a Cina (1)Trè anni per visità a Cina (5)

Per u mercatu australianu, avemu una forte fiducia, eccellenti venditori di cummerciale esteri, una varietà di prudutti, cum'è una fabbrica, un cuntrollu strettu di a consegna è a qualità di u produttu, una squadra tacita, ecc. .

XINRUIFENG

I prudutti principali di XINRUIFENG Fastener sò viti di punta è viti di punta.
A vite a punta tagliente include viti per cartongesso, viti per pannelli di truciolare, viti autofilettanti, tipi di testa csk, testa esagonale, testa di traliccio, testa di pan, e viti a punta di telaio.
A viti di punta di perforazione include viti per pareti in secca, viti autoperforanti a testa csk, viti autoperforanti a testa esagonale, testa esagonale con viti autoperforanti con EPDM;PVC;o rondella di gomma, viti autoperforanti a testa di traliccio, viti autoperforanti a testa cilindrica e viti autoperforanti per telaio.
Qualità eccellente, prezzu competitivu è consegna puntuale sò i trè pilastri di u nostru successu.È Vulemu stabilisce una cullaburazione à longu andà è ghjunghje à un win-win cù tutti i nostri clienti.
Tuttu u staffu di Tianjin XINRUIFENG Fasteners augura à tutti un felice ghjornu di u travagliu è spera chì avete riccu in u futuru.


Postu tempu: Apr-26-2023